2021. június 21., hétfő

Namaikizakari. (manga)


A középiskolás kosárcsapat menedzsere Machida Yuki, másodéves lány. Tántoríthatatlan, szigorú, rémesen komoly, kemény lány. Sosem inog meg, és sosem mosolyog. Ugyanakkor reménytelenül szerelmes a kosárcsapat kapitányába. A srác miatt döntött úgy elsősként, hogy a kosárcsapat menedzseréül szegődik. Mivel az edző igen öreg, ráadásul nagyot hall, másodévre Yuki már inkább segédedző, mint menedzser. Amikor friss elsőévesek özönlik el az iskolát, ő jár körbe köztük keresve a tehetségeket. A több mint két méter magas Naruse Shou elsőként akad fent a rostáján. Kettejük kapcsolatát az első pillanattól kezdve leginkább a „viharos” szóval lehetne jellemezni. Naruse egy véletlen folytán letapizza a kőszívű menedzsert, ám nem kér ezért elnézést, sőt, ezután is fenntartja vele a Yuki számára igen kényelmetlen, közvetlenséget. Naruse fegyelmezése napi programjává válik, főleg azután, hogy a fiú közli vele, hogy beleesett (vagyis hogy beleszeretett) és megcsókolja. Bár meg van győződve róla, hogy Naruse csak szórakozásból mond neki és tesz vele zavarba ejtő dolgokat (pl. nyilvánosan ölelgeti vagy randira hívja fogadásból), Yuki egy idő után azon kapja magát, hogy kötődni kezd a pimasz óriáshoz.
(Animeaddicts.hu)

Kötetek száma: 10, de még fut
Műfaj: iskolai élet, romantikus, shoujo, vígjáték
Kiadás éve: 2013
Szerző: Mitsubachi Miyuki

Nézhető magyarul:
Animeaddicts.hu

Magyar fejezetek letölthetők itt:

DOBOTT PROJEKT!

Az 1-2.fejezet Misaki.chaan88 engedélyével került fel az oldalra. A 3.fejezettől közös projekt vele.

1.kötet

A manga további magyar fejezetei itt olvashatóak:



28 megjegyzés:

  1. pls forditsatok a 6. fejezetet is :D

    VálaszTörlés
  2. Nem lesz tovàbb forditva? :-(

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nem én fordítom a fejezeteket, csak szerkesztője vagyok. Ha megérkezik hozzám a fordítás kezdek is neki. :)

    VálaszTörlés
  4. Folytatást! Minél hamarabb :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen a mangát, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Mikorra lehet várni a folytatást?!?! Már nagyon várom!!!

    VálaszTörlés
  7. szia lessz folytatas? nagyon jo :D

    VálaszTörlés
  8. Folytatjátok? *_*
    Kérleeeeek :(

    VálaszTörlés
  9. Légyszi folytassátooook…
    Nagyon várom!
    Nem tudni mikorra lesz kész??

    VálaszTörlés
  10. Kár hogy fel lett függesztve :( Szívesen olvastam volna tovább, így bízom benne, hogy nem véglegesen került parkolópályára.

    VálaszTörlés
  11. remélem folytatjátok és a live action is le lessz forditva belőle

    VálaszTörlés
  12. Szerintem is folytatást érdemelne. Nagyon jó története van én imádom!

    VálaszTörlés
  13. Én is reménykedek, hogy folytatjátok. Csemekül meg lett csinálva. Alig várom a folytatást *w*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihóó mindenki! Csak jelezni szeretném, hogy én szívesen folytatom a fordítást :D. A következő le nem fordított fejezet, ami még korábbi fordítóktóltól sincs meg, az a 8. fejezet, azt már sikeresen megcsináltam, onnantól folytatom nyílván. Beküldtem Animeaddicts-ra de még nem került ki, azon kívül pedig nem tudom hova tehetném ki:D Help <3

      Törlés
    2. Szia. Én nagyon örülök neki hogy van aki folytatja.Esetleg ennek az oldalnak a csapatával nem tudnád megbeszélni, hogy tegyék, fel az oldalra?Vagy esetleg a Kazuku-sub oldalt ajánlom, lehet velük is meg lehetne beszélni

      Törlés
    3. https://animeaddicts.hu/download.php?upload.
      Ezen a linken keresztül lehet feltölteni mangákat az animeaddicts- oldalra

      Törlés
    4. Nagyon köszi a tanácsokat <3 A feltöltés animeaddictsra megtörtént már csak elfogadásra vagy kirakásra várok :`D

      Törlés
    5. Nincs mit! Én köszönöm hogy van aki folytatja a kedvenc mangámat! Már alig várom hogy olvashassam!🥰

      Törlés
    6. Én úgy látom,hogy sajnos mindig nem került fel :c.Valami fejlemény van?

      Törlés
    7. Az animeaddicts-on még nem rakták fel, de a Facebookon van egy oldal Namaikizakari-manga fordítások, a ma a 9. Fejezet is felkerült.☺️ Mivel aki fordítja egyedül csinálja nem csoporttal így sok idő míg egymaga megcsinálja, de megéri kivárni mert csodás munka.....Innen is köszönöm szépen a fordítást!❤️😘

      Törlés
    8. Nagyon köszönöm a visszajelzést, nagyon jól esik, és örülök ha tetszik a munkám mert ez az első manga amit fordítok. :'D

      Törlés
  14. Igen, szerintem sokan olvasnák!#én is elég izgalmasnak találom a történetet!(eléggé szaftos!😉🤭)

    VálaszTörlés