2024. március 17., vasárnap

Yubisaki to Renren (manga)

"Amikor találkoztam veled a világom és a szívem teljesen megváltozott..." Ez a történet Yuki-ról a hallássérült lányról és a világutazó fiúról, Itsuomi-ról szól.

Kötetek száma: 10, de még fut
Műfaj: romantikus, dráma, shoujo
Kiadás éve: 2019 - még fut
Szerző: Morishita Suu
Magyar fejezetek száma: 42+1 extra
Angol fejezetek száma: 42+1 extra

Tölthető magyarul:
1.kötet
Képtalálatok a következőre: yubisaki to renren vol 1"
4.fejezet ---> online

2.kötet
ゆびさきと恋々】 [感想] [ネタバレ]「世界が変わる恋」桃太郎さんの ...
5.fejezet ---> online
6.fejezet ---> online
7.fejezet ---> online
8.fejezet ---> online

3.kötet

4.kötet

5.kötet

6.kötet

7.kötet

8.kötet

9.kötet

10.kötet

11.kötet
42.fejezet ---> online Új!
43.fejezet ---> Megjelenik Japánban április végén.


26 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a mangát, angolul már elkeztem olvasni, de biztos vagyok benne, hogy ezt a fordítást fogom továb követni. Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ezer hála hogy fordítod 🤗

    VálaszTörlés
  3. Mindig olyan izgalmasan fejeződik be
    Ráadásul most ez a 3 fejezet igazán csak izgalmasan fejeződőtt be 😁🤗
    Már nagyon várom a kövi részt
    Köszi a fordítást

    VálaszTörlés
  4. Imádlak titeket nagyon köszi a fordításért! (❤ ω ❤)

    VálaszTörlés
  5. Mikor fog kijönni a kövi fejezet ?

    VálaszTörlés
  6. Ez annyira cuki volt! Most nagyon sokat kell várni a kövire?

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek köszönöm a szép szavakat és nagyon szívesen csinálom, mert én is imádom. ♥ Utolértem a mangát, ami minden hónap 24-én jelenik meg Japánban és az angol csapat, aki csinálja általában 1-2 hétem belül hozza a fordítását és ahogy időm engedi én már csinálom is. ;)

    VálaszTörlés
  8. Olyan csodálatosan édes.Már nagyon vártam. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szuperek vagytok, csak így tovább ^.^

    VálaszTörlés
  10. Imádom ! Köszi a fordítást🥰

    VálaszTörlés
  11. Jó sokat kell várni most rá de remélem megéri és remélem a következő fejezet még izgalmasabb lesz mint az előző

    VálaszTörlés
  12. Szia, Imádom a fordításokat, amiket feltöltesz, de nem gondolkoztál a MangaDex-ben? Ott mostanság több magyar van fent és elég jó, a kezelési felülete.

    VálaszTörlés
  13. Hát ez tényleg nagyon jó manga :D leköti az embert 😊

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm, imádom ezt a mangát! Alig várom a folytatást! 😊

    VálaszTörlés
  15. Szia köszönöm szépen a foditást és a feltőltést és hát nagyon tetszik ez a manga sőt imádom alig várom a következő részt azt lehet tudni hogy mikor lesz majd a következő rész és mégetszer kőszőnom szépen🙂

    VálaszTörlés
  16. Olyan kevesen fordítanak ilyen kitartóan mangát, ez a történet meg olyan szép ♥️ hálás köszönet a munkádért!

    VálaszTörlés
  17. Szia Neofruzsi! Köszönet a fordításért! <3
    Az animéje a héten jött ki és nagyo tetszett, úgyhogy jöhet a manga. :)

    VálaszTörlés
  18. Uuuu nagy kedvencem a manga es a sorozat is! 😍 Olvastam angolul, de így magyarul még szívhez szolobb volt 💓 köszönöm a fordítást 💋

    VálaszTörlés
  19. Szia! Az animet kezdtem el nézni és most találtam ide. Köszönet a munkádért! Várható a folytatás?

    VálaszTörlés